Kiekko- ja luistelukoulu

Kiekko- ja luistelukouluun kaudella 2023-2024

Kiekko- ja luistelukoulun jäävuoro on sunnuntaisin klo 17-18. Sekä kiekko- että luistelukoulu alkavat sunnuntaina 10.9. Vuorot jatkuvat maaliskuun loppuun saakka.

Mikäli harjoitusaikoihin tulee muutoksia niistä pyritään tiedottamaan erikseen, mutta tilannetta tulee seurata myös omatoimisesti Kauhavan jäähallin varauskalenterista. Olethan paikalla harjoituksissa ajoissa, viimeistään 15 minuuttia ennen harjoitusten alkua.

Kiekko- ja luistelukoulun voi aloittaa jokaisella harjoituskerralla, joten mukaan voi tulla milloin vain.

Ilmoittautuminen tapahtuu täältä tai paikan päällä.

Kausimaksu kaudelle 2023-2024 on 50 €. Sisaralennus maksusta on -50%. Vakuutuksellisen lisenssin kustannus on 3 €, jonka luistelu- ja kiekkokoululaiset hankkivat itse. Ohjeita hankintaan saa ohjaajilta.

Kiekko- ja luistelukoulun ensisijaisena tiedotuskanavana toimivat nämä kotisivut. Tämän lisäksi sähköposti ja tekstiviestit. Täytäthän siksi ilmoittautuessasi kyseiset yhteystiedot huolella.

Varusteet

Kiekkokoulussa pakollisia varusteita ovat:

• luistimet
  • jääkiekkokypärä ristikolla
  • kaulasuoja
  • maila

Myös vedellä täytetty juomapullo on hyvä pitää mukana. Muitakin varusteita suositellaan käytettäväksi.

Harjoituksissa käytetään harjoituspaitaa, jonka kiekkokoululainen saa lainaan seuralta kun kausimaksu on suoritettu. Paidat ovat Hela-Kiekon omaisuutta ja ne tulee palauttaa kauden päätyttyä.

Virittäydy alkavaan kauteen lukemalla huoltajan opas.

Ilmoitautuminen

Kausimaksun maksuohjeet

Saaja: Hela-Kiekko/Kiekkokoulu

Tilinumero: FI26 4928 0010 0144 63

Summa: 50 € (sisaralennus -50%)

Viitteeksi: Pelaajan nimi / kiekkokoulu

Vakuutus

Jokaisella luistelu- ja kiekkokoululaisella tulee olla voimassa oleva pelipassi. Alla olevan linkin kautta pääsee hankkimaan seurapassin (maksaa 3 euroa).

HUOM! Oletko kiinnostunut lasten ohjaamisesta? Kiekkokoulu tarvitsee aktiivisia aikuisia lasten ohjaamiseen. Voit toimia ohjaajana tai ohjaajien suurena apuna.

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos on kysyttävää tai palautteen paikka.

Tervetuloa Hela-Kiekon KIEKKO- JA LUISTELUKOULUUN!

Kiekkokouluvastaava

Anne Kankaanpää